Wil je jouw bestelling afhalen? Dat kan! Stuur dan, na je betaling even een mailtje naar info@dazzlegifts.nl
Contact
Wij doen ons uiterste best voor u als klant. Daar hoort bij dat u ons eenvoudig kunt contacteren. Dat kan via de mail: info@dazzlegifts.nl
Verzend informatie:
Er wordt veel aandacht besteed aan het inpakken van jouw bestelling. Zo is het uitpakken altijd een klein feestje. De berekende verzendkosten zijn de kosten die ik betaal aan de vervoerder. Niets meer, niets minder.
Leveringstermijn:
Verzenden van jouw bestelling geschied uiterlijk 3 werkdagen na de ontvangst van je betaling. Uiteraard kunnen hierop uitzonderingen ontstaan door bijzondere omstandigheden of feestdagen. Indien wordt afgeweken van de verzend termijn zal Dazzlegifts contact met je opnemen. Wil je zelf jouw levering later ontvangen door bijvoorbeeld vakantie? Zet dat dan bij de opmerkingen.
De verzendkosten worden bekendgemaakt bij het plaatsen van je bestelling. Een overzicht van de verzendkosten vind je elders op deze pagina. Alle genoemde prijzen van de artikelen zijn zonder deze verzendkosten.
Dazzlegifts is niet verantwoordelijk voor eventuele vertragingen die worden veroorzaakt door de bezorgende partij. Vertragingen kunnen ontstaan door bijvoorbeeld feestdagen, stakingen of drukte. Ook in deze tijd waarin er veel online gekocht wordt ligt er een hoge druk bij bezorgers. Wij vragen hiervoor een beetje extra geduld.
Zijn bestellingen bij aflevering niet compleet of zijn deze beschadigd? Neem dan zo snel mogelijk contact met me op. Een foto of video van het beschadigde product is altijd een must. Samen met jou zal ik bekijken wat de beste oplossing zal zijn om dit vervelende voorval op te lossen.
VERZENDKOSTEN worden berekend op de tarieven van DHL (pakketpost binnen Nederland en Belgie) en brievenbuspost via PostNL. Voor andere buitenlandse zendingen worden verzendkosten vergeleken en de goedkoopste vorm aangeboden.